9/10/2015

Even voorstellen: Loes

Hallo fitties,

Mijn naam is Loes, ik ben geboren op 19-07-1995 te Oss wat betekent dat ik momenteel 20 jaar jong ben.
Wat kleine dingen over mij zijn o.a. dat ik probeer 6x per week te sporten, ik van koken hou, en graag mijn doelen behaal. 
Verder studeer ik momenteel international tourism and management en zit ik in mijn afstudeer jaar.

Maar toch kwam er een moment in mijn leven dat ik mij niet meer prettig voelde in mijn lichaam. 

Ik durfde er niet veel aan te doen. 
Ik was bang om alleen naar de sportschool te gaan. En dacht dat mensen toch zouden denken dat ik het niet kon of niet zou volhouden. 
Op dat moment was ik niet te dik maar voelde ik me wel onprettig. Ik wilde er onmiddelijk iets aan doen. 
Dus ben ik op zoek gegaan naar een stel meiden die hetzelfde wilden als ik: sporten en gezond zijn. Een healthy lifestyle op een gezonde manier. Daarbij zocht ik meiden die niet aan het crash dieëten waren. Ik wil ten alle tijden gezond afvallen en het ook gezond houden voor mijn lichaam. Daarbij komt dat ik eten veel te lekker en gezellig vind. En ik hou enorm van bakken en koken. Gelukkig vond ik deze meiden al snel. Via een groeps whatsapp houden wij elkaar gemotiveerd. En nu zijn we zelfs zo ver dat we met een paar meiden gaan bloggen. Ik ben enorm trots op wat ik bereikt heb tot nu toe. Dankzij deze meiden hou ik mijn hoofd er bij en lukt het me om mijn doelen te behalen. 

Xoxo
Loes

2 opmerkingen: