9/10/2015

Even voorstellen: Tenicia


Olaa amigaaas!

Ik ben Tenicia en ik ben 16 jaar.
Nee oké eigenlijk ben ik 15 maar ben 2 oktober jarig dus het is zo dichtbij... Dus hou het maar bij 16 haha. Ik zit nog op de middelbare in de 3e (jaa in de 3e als 16 jarige) van vmbo-t. Hu maar hoe kan dat? Nou ben dus dit jaar blijven zitten (plus afgestroomd, klein detail) in de 3e. Niet leuk maarja haha. Ik woon in een stadje dat naast Arnhem ligt.

Ik heb niet veel hobby's maar natuurlijk is 1 ervan sporten. Ik zit zelf op kickboksen en doe thuis ook wel eens wat. Moet nu wel van kickboksen af omdat ik ben afgestroomd dus school moet even op nummer 1. But I'll be back!



Maar nu even wat ik hier doe. Ik heb geen overgewicht ofzoiets, vind van mezelf ook niet dat ik bepaald dik ben. Waarom ik dan gezond doe en sport? Nou als je jezelf dat net afvroeg dan weet ik niet zeker of je dit allemaal voor de juiste reden doet. Je moet niet afvallen omdat je jezelf dik of lelijk vind. Ik snap dat het je motivatie in eerste instantie is maar geloof me als ik zeg dat het het belangrijkste is dat je je gewoon goed voelt en lekker in je vel zit! Maar weet je, ik ga me hier later in verdiepen in een andere blogpost want kan hier wel hele lappen tekst over schrijven.

Nu weet je een beetje meer over mij, vind het eigenlijk wel goed zo. Ik hoop dat je hier vaker terug zal komen en ons gaat volgen! Want hee, samen staan we sterker toch!

-xxx- Tenicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten